Przeprojektowaliśmy system Usługi Wsparcia dla użytkowników Dr.Web
Hot news | All the news | Wiadomości o produktach Dr.Web
13 listopada 2017
Zmiany dotyczą archiwum zgłoszeń i usług w zgłoszeniach użytkowników dla posiadaczy kont online na stronie Doctor Web.
Użyj poręcznego widżetu w nagłówku naszej strony aby szybko otworzyć usługę Skontaktuj się z nami.
Użytkownicy, którzy jeszcze nie mają swojego konta, będą mogli użyć tego widżetu tylko do uzyskania dostępu do formularza założenia zgłoszenia.
Ale, po kliknięciu na widżecie, członkowie społeczności Dr.Web posiadający konta na stronie www Doctor Web będą mogli zobaczyć wszystkie swoje zgłoszenia z ich różnymi statusami (nowe, trwające i zamknięte zgłoszenia, oraz zgłoszenia wymagające odpowiedzi) i szybko otworzyć żądaną kategorię zgłoszeń. Dodatkowo, ci użytkownicy mogą otworzyć nowy formularz zgłoszenia w systemie wsparcia bezpośrednio z widżetu.
Zapraszamy użytkowników do skorzystania z nowych, przydatnych funkcjonalności naszego przeprojektowanego systemu wsparcia technicznego, zaadaptowanego dla potrzeb urządzeń mobilnych. Ci, którzy nie używają jeszcze programów Dr.Web lub korzystali tylko z naszych darmowych produktów, mogą również uzyskać dostęp do wszystkich naszych zasobów informacyjnych i do archiwum swoich zgłoszeń w systemie pomocy—muszą tylko w prosty i szybki sposób zarejestrować się.