Przeprojektowaliśmy system Usługi Wsparcia dla użytkowników Dr.Web

Hot news | All the news | Wiadomości o produktach Dr.Web

13 listopada 2017

Rosyjska firma antywirusowa Doctor Web przeprojektowała swój system wsparcia technicznego przeznaczony dla swoich klientów i dla tych posiadaczy kont Doctor Web, którzy jeszcze nie są użytkownikami produktów Dr.Web.

Zmiany dotyczą archiwum zgłoszeń i usług w zgłoszeniach użytkowników dla posiadaczy kont online na stronie Doctor Web.

Teraz w łatwy sposób możesz skontaktować się z usługą wsparcia technicznego Dr.Web, wprost ze swojego smartfonu lub tabletu.

screenshot #drweb

Użyj poręcznego widżetu w nagłówku naszej strony aby szybko otworzyć usługę Skontaktuj się z nami.

Użytkownicy, którzy jeszcze nie mają swojego konta, będą mogli użyć tego widżetu tylko do uzyskania dostępu do formularza założenia zgłoszenia.

screenshot #drweb
screenshot #drweb

Ale, po kliknięciu na widżecie, członkowie społeczności Dr.Web posiadający konta na stronie www Doctor Web będą mogli zobaczyć wszystkie swoje zgłoszenia z ich różnymi statusami (nowe, trwające i zamknięte zgłoszenia, oraz zgłoszenia wymagające odpowiedzi) i szybko otworzyć żądaną kategorię zgłoszeń. Dodatkowo, ci użytkownicy mogą otworzyć nowy formularz zgłoszenia w systemie wsparcia bezpośrednio z widżetu.

Zapraszamy użytkowników do skorzystania z nowych, przydatnych funkcjonalności naszego przeprojektowanego systemu wsparcia technicznego, zaadaptowanego dla potrzeb urządzeń mobilnych. Ci, którzy nie używają jeszcze programów Dr.Web lub korzystali tylko z naszych darmowych produktów, mogą również uzyskać dostęp do wszystkich naszych zasobów informacyjnych i do archiwum swoich zgłoszeń w systemie pomocy—muszą tylko w prosty i szybki sposób zarejestrować się.

0
Latest All news